About Me

My photo
Anak Bapak Al-Banjary Al-Asya'iry As-Syafi'iy, Dilahirkan pada tanggal 1hb Januari 1983 di Kg Parit Satu Sungai Sireh, Tanjong Karang, Selangor Darul Ehsan, seorang Melayu berketurunan Banjar suku Alai, Kini bersama PAS Kawasan Tanjong Karang berjuang menegakkan Islam di atas muka bumi Allah sebagai amanah dan tanggungjawab dari-Nya.. ..terima kasih atas sokongan anda.. Takbirr..ALLAHUAKBAR..!!!

Tuesday, May 26, 2009

BILA PENCACAI UMNO/BN TAK MAMPU BERHUJAH....

Rata-rata semua persoalan yang ditimbulkan oleh bologgers PR, tidak mampu dijawab oleh bloggers UBN, yang dia tahu hanya caci dan maki hamun sahaja. Tulisan saya yang telah lalu "DEPA KATA, KITA KATA" sudah cukup untuk menjawab kenyataan-kenyataan yang bertujuan untuk menyesatkan orang ramai.Sudah lama tidak muncul pemberi komen upahan UMNO setelah saya belasah teruk dalam posting saya Februari lalu, apa yang mampu mereka buat hanyalah mengeluarkan kata-kata kesat dan tuduhan yang amat melampau. Semoga Allah jua yang akan menilai setiap perbuatan mereka ini. Di bawah ini saya sertakan dua komen dari seorang pencacai upahan UMNO dan terpulanglah kepada pembaca untuk menilai sejauh manakah mentaliti pencacai upahan UMNO ini.

Blogger KINTARIAN said...

Amno tidak memelihara atau di pelihara dan terus menjadi tunggak kepada kerajaan sedia ada, tapi dah macam korang ni, sentiasa di pandu, dilacur, diliwat serta dizina oleh orang lain.

mana pemimpin islam korang? korang jadi orang yang dipimpin, tapi bukan memimpin dan yang memimpin nya pulak anwar ibrahim dan lim kit siang..

semua orang dah tau korang dah jadi binatang peliharaan ..boleh di tonjol kepala korang..

takda maruah dan sungguh menghinakan, pakai jubah serban untuk menjadi binatang peliharaan orang lain..

telor kome tu potong bagi anjing makan lagi bagus, jangan digunakan telor kome untuk menghasil kan benih barua yang bangsat lagi menghinakan

May 25, 2009 11:25 AM


Blogger haji Nizar said...

biasa la tu Kintarian, depa tu kurap punya parti, dok nak harap DAP baru boleh survive. aku setuju yang ko kata depa tu binatang peliharaan DAP..

DAP ni tak bela kambing tapi bela babi...jadi mamat punya blog ni anak babi la kot, bukan anak bapak...keh..keh..keh..

huh anak babi tuan punya blog ni tak posa ke..posa juadah berbuka babi panggang...


May 26, 2009 11:09 AM

https://www.blogger.com/comment.g?blogID=2858811474392252863&postID=1537665691570630345

4 comments:

Ayiem said...

Jenis pencacai yang buta hati dan buta perut ini hanya tau mengunakan makian dan celaan kerana tidak mampu untuk berhujah...

Saf Badar said...

Mereka berdua ni dan bloggers pro-kezaliman seperti tabuan, pas bangang, bah lontok selalu menghentam blog Ust. Misbah. Di harap kawan-kawan yang lain dapat memberi support kepada Anak Bapak, Ust. Own, ubatkuat dan yang lain untuk mematahkan serangan puak-puak Barisan Ahzab ini.

Orang Tanjung Karang camna? Ana doakan semua saf pejuang sihat-sihat dan selamat semuanya di dunia dan di akhirat.

Anonymous said...

itulah budi bahsa ala-UMNO...!!!

Anonymous said...

Tengok Tengganu kite .....duit dah masuk poket banyak. Orang nak mampus ke, bangunan nak runtuh ke aku apa peduli. Janji aku kenyang dah makan duit.

Jadi secara tak langsung pencacai umeno ni pun sama juga lah dengan orang umeno. Nak maki ke, nak mencarut ke atau nak mati ke pencacai umeno ni tak kisah, janji duit masook.