About Me

My photo
Anak Bapak Al-Banjary Al-Asya'iry As-Syafi'iy, Dilahirkan pada tanggal 1hb Januari 1983 di Kg Parit Satu Sungai Sireh, Tanjong Karang, Selangor Darul Ehsan, seorang Melayu berketurunan Banjar suku Alai, Kini bersama PAS Kawasan Tanjong Karang berjuang menegakkan Islam di atas muka bumi Allah sebagai amanah dan tanggungjawab dari-Nya.. ..terima kasih atas sokongan anda.. Takbirr..ALLAHUAKBAR..!!!

Thursday, February 19, 2009

Perang Siber ; aNaK BaPaK Vs Penulis Upahan UMNO ( BUDAK BANGANG )

Budak Bangang kata;

" orang liPAS ni mana ada pendapatan sendiri"

aNaK BaPaK respon;

kira kamu ingat semua duit dalam negara ni makbapak UMNO yang punya ke, kamu ingat duit tu keluar dari pejabat UMNO ke..jelas lah engkau nak nafikan betapa orang PAS tak berhak makan gaji dengan kerajaan sebab engkau ingat duit kerajaan ni makbapak UMNO yang punya..apaarra peguam macam ini..betul ke peguam dia ni..???

Budak Bangang Kata Lagi;

" nak perang siber konon..perang ekonomi pun udah lingkup."

aNaK BaPaK respon;
ke kamu yang tak dapat terima serangan balas dari aku dalam peperangan ini.. Oh sebab itu lah kamu suka gunakan dakwaan yang bersifat sangkaan semata-mata. Ekonomi Malaysia ni memang dilingkupkan oleh UMNO, kamu tak tau ke..?? ke pamimpin kamu tak bagi tau..atau yang kamu tau baca soratkabar utusan meloya dengan berita hairan dan TV3suku dan RTMangkuk aje..??? Engkau tengok Pulau Pinang, tahun 1990 UMNO menang banyak kerusi pun bagi cina gerakan jadi Ketua Menteri, 1995 UMNO banyak kerusi pun bagi Cina lagi..kenapa tak bising kata UMNO boneka Cina GERAKAN dan MCA...??? Bila dapat kat DAP kenapa baru nak kata Melayu dipinggirkan..apa Koh Tsu Kun tu Melayu ke selama BN memerintah dulu..??? Tak sempat perang UMNO dah lingkupkan ekonomi. Tengok DEB, peruntukan sekian lima tahun juta-juta bilion-bilion, tetap Melayu jugak yang paling miskin. Bila suruh buat kajian kenapa gagal tepati sasaran, tak mau pulak dedahkan, bila orang nak bongkar, ugut dengan Akta Rahsia Rasmi atau OSA..sekian lima tahun gagal, masa bentang RMK9 Pak Lah akui DEB gagal..persoalannya, gagal tapi orang yang diberi amanah laksanakan dasar orang tu lah jugak..mana dia laporan rasmi kegagalan, orang nak kaji apakah jenis kegagalan yang menimpa, cari sebab musababnya untuk diperbaiki, tiba-tiba ugut dengan OSA, macam mana nak selesai. kata ada kuota tender khusus untuk Melayu/Bumiputra, tapi UMNOPUTERA...!!!!integriti jenis apa itu..owh..UMNO tak perlukan integriti ini, apa yang UMNO buat adalah untuk kepentingan rakyat, menipu untuk kepentingan rakyat, rasuah untuk kepentingan rakyat, zalim untuk kepentingan rakyat..KE UNTUK KEPENTINGAN PERUT DAN BAWAH PERUT KRONI UMNO/BN AJE...!!!!

Budak Bangang kata lagi;
" live up with your word la..setakat cakap kosong , pendapatan makan gaji dengan kerajaan..baik la tak payah. cakap besar hukum hakam, diri sendiri pun belum tentu hal nya lagi."

aNaK BaPaK balas;
cakap kosong..? UMNO kalau benda yang kena atas batang hidung dia, dia kata macam-macam lah..bukan nak jawab dengan hujah atau rasional, dia dah sakit telinga dah merah mata nak baca pun sakit mata..keluarlah kalimah cakap kosong lah, padahal otak dia yang kososng, dikosongkan oleh pemimpin UMNO..hidup-hidup kena bohong dengan UMNO. Le[as tu kata aku kerja dengan kerajaan, cheh..oi Budak Bangang, engaku pegi copy paste nama aku kat kepala blog ni, engaku suruh SB cek aku kerja kat mana, betul ke aku kerja kerajaan, engaku ingat asal jadi cikgu aje semua makan gaji kerajaan, penjawat awam pun dia bekerja dengan sijil akademik dan kebolehan bukan hulur sijil ahli UMNO...!!!

Engaku pegi la kampung aku pegi tanya orang sana,siapa wakil calon Hanipa Maidin, insya-allah orang kenal..tak pun engkau tanya Noh Omar, masa di jadi calon, akulah sebagai wakil calon Parlimen PAS masa tu yang buat report polis sebab salah guna budak bawah umur untuk kempen dalam masjid, ni amik nombor report aku buat kat balai polis IPD Kuala Selangor amik nombor repot ni ( TG KARANG/000498/08 tarikh01/03/2008 waktu 0140 AM ) noh siap buat repot balas kononnya aku fitnah dia, pegilah tanya dia siapa aku...tanya..anakbapak kenal tak? siap ugut nak saman aku kalau tak tarik balik repot..ingat aku ni bodoh kot..gaya bahasa pun macam kamu jugak...

Kamu tahu sangat ke tantang diri aku, tapi yang pelik kamu pun tak sedar diri kamu tu yang diperbodohkan UMNO selama ni, tuduh orang taasub, kalau taasub kena aku berhujah, kalau kamu kalangan fikiran terbuka kenapa buat tuduhan tak ada asas...??? ke tak sanggup terima hujah yang menyakitkan telinga kamu...???

Dan akhirnya kamu kata;
" sungguh memalukan spesies beruk makyeh PAS ni"

aNaK BaPaK jawab;

manusia spisis UMNO biasalah bila dah tak ada hujah, macam-macam lah keluar perkataan pelik, dia tuduh orang maki caci dia, dia dia sendiri labelkan orang lain yang dia tak setuju dengan dia beruk lah, khinzir lah..macam-macam lah...sungguh memang UMNo tak ada rasa malu tapi dia kata orang memalukan, macam mana orang tak tau malu tapi boleh kata orang lain memalukan, umpama dia telanjang, tapi gelakkan orang lain yang pakai baju..itulah perangai UMNO...!!!

No comments: