About Me

My photo
Anak Bapak Al-Banjary Al-Asya'iry As-Syafi'iy, Dilahirkan pada tanggal 1hb Januari 1983 di Kg Parit Satu Sungai Sireh, Tanjong Karang, Selangor Darul Ehsan, seorang Melayu berketurunan Banjar suku Alai, Kini bersama PAS Kawasan Tanjong Karang berjuang menegakkan Islam di atas muka bumi Allah sebagai amanah dan tanggungjawab dari-Nya.. ..terima kasih atas sokongan anda.. Takbirr..ALLAHUAKBAR..!!!

Tuesday, October 7, 2008

Azizi Abdullah Said...

Pertama kepada ANAK BAPAK:
Takbirrr!
Ketika Tuan Hj Yusuf Rawa menjadi Presiden Pas dulu, saya temuinya di Mekah dalam satu hotel penginapan. Saya kata kepada Allahyarham: Saya lebih suka Pas tidak menang. Biar selamanya begini.
Allahyarham marahkan saya. saya jawab. Pertama kata saya, jika Pas menang bererti pintu jihad kita tertutup. Saya lebih rela susah dan kalah dalam berjihad dari menang yang lagho.
Allahyarham ketawa. Hang pikiak Islam tu hak Melayu ke. Tolonglah berjihad dalam politik kerana Islam tu hak semua.
Masyaallah. Saya ingat sampai mati.
Kepada ANNISA,
Bagus dan saya tabek. Kesalnya saya kerana ramai salah anggap kat saya.
Maaflah
-AZIZI HJ ABDULLAH

http://aziziabdullah.blogspot.com/2008/09/badan-saja-pas-baju-keadilan.html

No comments: